Nu har jag gjort mitt jobb!

Nu är alla förkursare klara och har åkt hem.
Skönt att allt är över känner jag,
och säkert dem med. Har varit tre väldigt intensiva dagar med lek/stoj och galna upptåg. Jag hoppas verkligen att vissa av dessa underbara människor blir antagna. Idag hade vår kull intervjuer hela morgonen/förmiddagen. Till och med jag var nervös, för deras skull.
Efter lunch skulle en väldigt go tjej med tåget så jag skjutsade in henne till Storvik. Gentleman som man är! ;p
Ja, man har verkligen fått sina favoriter som man vill ska gå i ettan till hösten. Vi ska bli de bästa dp2:orna någonsin. Vi ska verkligen ta hand om våra ettor, til skillnad mot vad vi har varit med om. Kalabalik!
Men det kan också bero på att det vart lite turbulens i tvåan och att vi ettor har haft det väldigt bra ihop. Den där svenska avundsjukan...
Nog talat om det.

Passade på att kika in hos swedbank nu när jag var i Storvik. Tro det eller ej men dem har faktiskt en bank här.
Dem skulle fixa ett nytt visakort till mig så jag får det innan jag åker till Australien. Fick lite av panik när jag märkte att magnetremsan segar. Inte så kul att ha med ett sånt kort till ett annat land. Men hon var så snäll och hjälpsam på swedbank så hon lovade att ordna ett nytt trots krångel!  Ja, egentligen kunde hon inte det för att mitt kort var lokalt "nåt" till fbg. Men hon skulle ringa och fixa till det!

Nu ska jag och Sofia snart iväg till badhuset där vi ska träna och bada lite innan det är dags för fest ikväll hemma hos Jenny! Ska bli trevligt! =)

Ute är det molnigt, kallt och så småregnar det med. Inget Frida-väder alltså...
Fan nu somna min fot.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback