Ny dag, nya tag!

Nu är klockan över tolv och jag börjar få lite panik över detta rum. Allt känns iordning inför flytten, förutom städningen...måste städa, tvätta, skura, damma, damsuga, putsa varenda yta här i lägenheten. Det värsta är att jag vet att det inte finns någon tid för det. Antingen får jag göra det imorgon, på en timma. Eller så får jag göra det på fyllan...ja det är fest imorgon (idag blir det ju) från fem på eftermiddagen till midnatt. Det innebär alltså att det inte finns någon tid över för mig att få städat här. Ska försöka få in allt i bilen på förmiddagsrasten imorgon. Det borde funka. Sen får jag hoppas på att det regnar så att det inte blir nån hajk utan att vi stannar inne och därför äter maten inne och kan på så sätt få en halvtimma över från matrasten då jag kan springa hit och börja städa, eller åtminstone spraya alla ytor med nåt medel. Hua, vad detta blev stressigt nu då. Jag är ju lite av en tidsoptimist...
Nej nu måste jag lugna ner mig och tänka på nåt annat. Det går ju inte att lägga sig och sova med stress i kroppen.
Suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback