Nybadad!

Jag var aldrig i skolan i eftermiddags (första gången jag missar en lektion p.g.a sjukdom sedan starten i augusti). Blev sådär konstig igen precis när jag skulle gå. Benen nästan vek sig och jag blev yr och illamående samtidigt som jag kände mig jätteledsen och trött. Gick och la mig i sängen och sov sedan till klockan kvart i fyra (i tre timmar). Jag brukar inte kunna sova sådär mitt på dagen, speciellt inte i flera timmar. Men somsagt så är det nåt konstigt med mig nu som jag hoppas snart bli av med. Känner mig så jä_la labil!

När Sofia kom tillbaka efter skolan (där dem inte hade gjort nåt vettigt på hela eftermiddagen, puh, tur, i och med att jag missade) så frågade hon om jag var sugen på badhuset idag. Vi kom aldrig dit igår för att jag mådde dåligt då med. Men nu i eftermiddags efter all sömn kände jag mig bättre till mods. Så vi åkte iväg till parkbadet där vi solade och badade bubbelpool. Vi lekte även runt på äventyrsbadet och åkte i strömmar och rutchbanor.
Hade riktigt kul och framförallt avkopplande. Det var nästan inte en kotte på badhuset så vi hade nästan allt för oss själva! =) Dessutom behövde vi inte betala för badandet utan bara för solningen, så det blev ett billigt äventyr!
Efteråt åkte vi till Mc Donalds och åt varsin chickenwrap och mc flurry, med dajm! Mumsfillibabba!
Sen åkte vi hem till Magnus nya lya för att hämta grejer som jag glömde i helgen. Då kommer man inte träffa dem på ett bra tag. Har haft ett jäkla kul år ihop med grabbarna grus!

Nu ska jag packa fördigt innan det är dags för mig att sova. Pratade precis med Karro och hon kommer ta väl hand om oss i helgen! Ska gå på en streetmarknad på söder...ska bli najs!

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback