Nylandad i Singapore!

Nu har jag och Sofia precis kommit fram till Singapores flygplats efter manga manga timmar i flyg. Dessvarre var det for varmt pa planet sa jag kunde inte sova. Har kanske sovit fran och till i 3-4 timmar. Ska verkligen forsoka sova nu mellan Singapore och Brisbane. Har en resa pa 11 timmar nu snart att se fram emot.
Oronen gor inte det minsta ont! Det ar ju bra! Men jag vill duscha just nu. Kanner mig sa sunkig.

Vi har filmat lite da och da under resans gang vilket ska bli kul att se sen!

Hua, vad trott jag ar. Maste hitta nan go soffa att slumra till pa!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

ville bara önska en bra dag
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-27 @ 11:13:48
Postat av: mingla

Håller på med ett projektarbete och tänkte fråga dig om du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-27 @ 11:19:36
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Katta

Ha en toppen dag!
(Och kolla in min blogg där tävlar jag ut en design)

2008-05-27 @ 11:23:04
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback