Solsting!

Jag råkade nog få lite för mycket av solen idag!
När jag väl kom in på rummet sisådär halv fyra efter 5 timmar ute i solen så mådde jag inte hundra.
La mig en stund i sängen för att vila. Stensomnade och vaknade efter en timma, yr, trött och med frossa.
Gick ner till köket och gjorde mig ett par toast:s. Sen satte jag mig framför tv:n och gjorde Sofia sällskap till Talang.
Jag hejjade på grabbarna locking och barnflickan med pianot. Och så var den där Sebastian klart sockersöt!

Nu sitter Sara och Daniel här nere och retar gallfeber på varandra, som vanligt! Men det är klart ganska kul att höra på. Detta jidder! Nu är dem inne på feminism vilket jag får fnatt över. Pallar inte detta snack om kvinnors förtryck och att "män" är si och så. Jag tror att alla människor är olika och att man inte ska dra alla över en kam.
Det är vad jag tror! Krick Krack that was that!

Jag och Sofia försöker boka biljetter till Sthlm nästa helg. Nu kom Sofia med bokningen, jabbadabbadooo!
Vi ska dit och hälsa på Karro och göra stan lite mer osäker. Ska hinna med lite shopping med. Jag är ute efter en kort jeansjacka från Monkii och ett par beige:a chinos. Sen är jag nöjd och glad!

Nej nu är det nog faktiskt dags för lite skönhetssömn. Ska upp hyffsat tidigt imorgon och bättra på brännan! Och så ska jag dricka mycket vatten, så jag inte blir lika yr som idag!

Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback