Sovdags!

Nu är det dags för mig att sova.
Vill verkligen bli bättre på att lägga mig i tid, men det är svårt att vänja sig.
Måste lära mig att gå och lägga mig när jag är trött och inte tvinga mig själv att vara vaken. Jag gör ju ändå inget speciellt viktigt och dessutom så blir jag bara trött dagen efter. Nej nu får jag rycka mig i kragen!

Nu är det bara 10 dgr kvar i skolan och 14 dagar tills vi åker till Australien! Känns galet!
Det är verkligen med blandade känslor man komme ge sig av härifrån. Fy vad jag kommer sakna vissa. Speciellt här i huset. Har blivit lite bortskämd med att ha några fina människor kring mig i snart ett år här. Och så ska man bara åka härifrån...ta pick och pack med sig!

Hajar som Hajar var kanon! Vilken film! Jag och Sofia satt och fnissade mest hela tiden.
Jag är glad att ha dig här vännen!

Nu ska jag sova i några timmar innan det är dags för fix inför antagningsdagarna!

Natti!

image262
14 dgr kvar...sen drar vi! =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för att Du finns här!! Pussas

2008-05-13 @ 14:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback