Sunkissed!

Ja då var man solkysst igen då! Herre vad solen tar i dessa dagar!
Idag har det dessutom varit helt vindstilla vilket har gjort mig fruktansvärt rastlös. Jag får lite av panik när det blir för varmt. Dessutom hade jag dratt med mig min tjocka fleecefilt ut vilket inte gjorde det bättre. Hua hua...
Kom precis in nu efter några timmar ute i solen med Sofia och Frida. Det hela slutade med vattenkrig där självklart jag (!) blev blötast...eller dyngsur för att vara helt ärlig! Men det kan jag gott ha, för det var jag som började...tsss

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen bär det av till Valbo där det blir lite införskaffning av alkholohhaltiga drycker, en grill, lotion och bikini.

See ya!

Nästa gång har jag med den här...i smyg!


Kommentarer
Postat av: Sofia

HA!!
i smyg... jojo....
:P

2008-05-11 @ 10:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback