Vilken helg?

Då var helgen redan över! Vad har jag fått gjort egentligen? Inte mycket vettigt känns det som!
Jag har blivit brun, fått solsting, ätit gott, druckit gott, shoppat och partajat!

Igår eftermiddag
åkte jag Sofia och Frida iväg till Valbo för att införskaffa lite grejer. När vi kom dit hade systembolaget stängt! PANIK! Men så kom vi på att vi nog kunde skrapa ihop lite hemma ändå. Fick köpt min bikiniöverdel som passade och så köpte jag en klänning till fyndpris med=) Blev inte så mycket shopping för min del. Vill spara pengar nu och så blir det ju Sthlm nästa helg! Ska hälsa på Karro och bo i hennes systers lägenhet på Söder. Riktigt mysig! Blir utgång där med är det bestämt=) Sofia ska också hänga med vilket blir najs!

Igårkväll gjorde vi oss en god middag med lax, tagliatelle och ädelostsås med brockoli och spenat. Riktigt fint. Satt ute på trappen och åt medan solen höll på att gå ner. Sen drack vi lite vin innan det var dags för en makeover och bussen till Sandviken. Föfesten var hemma hos Henke vilket alltid är lika trevligt. Det slangades öl (nej jag gjorde det inte), spelades super mario cart Wiee, dansades hej vilt till aqua, dr bombay och schlagerlåtar och sen var det dags för utgång. Var på Lobby resten av kvällen där det dansades hela natten lång!

Idag har jag sovit länge, solat en jätekortis innan solen gick i moln och sen åkte vi till Sandviken för att handla lite mat! När jag skriver vi innefattar det i oftsast jag, Frida, Sofia, Daniel och Sara. Eller iallfall några av dem. Dem jag bor med helt enkelt! Skulle lagt upp lite kort från gårdagskvällen men lämnade kameran hemma hos Henke, så det får bli en annan gång!

Imorgon kommer första gänget med förkurselever, hihi. Ska bli riktigt spännande att se vad det är för folk som söker hit! Kl. 11 imorgon förmiddag ska hela klassen träffas för att fixa skyltar m.m.  Vi vill se till att dem verkligen känner sig välkomna! =)

Nu ska jag nog ner till allrummet och kolla på film. Det var önskemål om "hajjar som hajjar" ikväll!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback