Alla dessa borden...

Det är grått ute, jag har haft en lugn morgon och har egentligen enmassa saker jag måste göra.
Jag måste skriva min första praktikrapport innan det går för lång tid.
Jag måste skriva på min B-uppsats som för närvarande ligger på is och fryser häcken av sig, hehe.
Alldeles för många måsten som istället blir till borden när man kommit på andra saker att använda tiden till.

Gick upp vid tio idag och drog på mig F:s stora myströja....har blivit lite av min favorit. Sen bokade jag en 25 kr biljett mellan falkenberg och Gävle. Alla SJ-prio medlemmar kan resa för 25 kr hela januari på nästan alla sträckor. Otroligt förmånligt. Och den resan jag ändå skulle göra en fredag i januari fanns kvar som 25 kr resa. Så jag slog till. Galet billigt att åka 60 mil i tåg för 25 kr.
Snart ska jag hem till päronen där jag ska ta tag i mitt skrivande. Om det blir praktikrapport eller uppsats visar sig nog senare. Har bestämt mig för att köpa en stor påse godis till kvällen också. Mmmmm

Igår hade jag min sista praktikdag för denna vecka. Har så jäkla roligt på praktiken med Patrik. Det är inte många ledsna stunder. Vi tog en fika efter jobbet och diskuterade nästa veckas planering. Jag ska leda tre pass vilket ska bli skitkul. Patrik är grymt pushande och tror på mig till 110% vilket känns så bra det kan. Och i framtiden ska vi ju jobba ihop....sägs det;p Hehehe....
Igårkväll kom min svägerska hem till mig och klipppte mitt hår. Var i stort behov av att få klippt topparna och så klippte hon en rak lugg med. Blev kanonbra! Kul med lugg! =) Var väl inte direkt genomtänkt med jag är väldigt impulsiv av mig och gillar lite galna upptåg, så vafasen! Och mitt hår är jag inte speciellt "rädd" om. Det växer ju ut igen.

Nu ska jag platta min lugg, borsta mina gaddar, ta på mig "riktiga" kläder, och bege mig...
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sture

roligt att ni hade bra på gran canaria.

det vore roligt att se foto på den nya frisyren.

ha de sture

2008-11-08 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback