Babybomb!

Idag har jag ägnat förmiddagen på spädbarnsrytmik ute i skrea. Det var otroligt häftigt att se dessa små barn hänga med så bra i musiken och rytmerna. Ja, jag blev förtrollad. Efterår blev det pirat/prinslek med bebisarnas storasyskon inne i lekrummet. Jag var inte sen på att hänga med inte, hehe.
Och snart är det ju min tur att få ta del av en liten bebbe. Jag ska nämligen bli faster. Gissa om jag ser fram emot det?=)

Det pissregnar ute, inte min typ av väder. Nej, fy katten. Pratade nyss med min lärare Nina i telefonen och hon sa att det var solsken i Falun. Hua, vad avis man blir. Som vanligt vid denhär årstiden så är det mestadels regn,grått och mulet på västkusten. Är det verkligen en så bra idé att bo i Sverige när man vantrivs med detta väder? Fast samtidigt så tror jag att man hade saknat det om man bott på ett ställe där det ständigt var 30 grader varmt och sol. Man måste ju få krypa ner under duntäcket med tända ljus och en bra film. Så jag får väl bara bita i det sura äpplet och försöka få fram den optimistiska sidan av mig själv.

Nu ska jag dra iväg till Sara. Ska mysa med bebiskossor och baka lite. Ikväll blir det idol och mys! =)
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback