Det rinner av en...

Hejsan!

Äntligen fick jag lite tid (och ork) över till att blogga,
Kom hem från gran canaria i fredags där jag hade det kanon. Varma dagar, ljumma nätter, varma bad, god mat...vad mer kan man önska?
Jag och mamma hade en kanonvecka som vi båda är mycket nöjda med. Kom hem som tvåbrunbrända fräshingar. Dessvärre rinner färgen av en. Känns inte som att det finns så mycket kvar nu längre. Jag har verkligen kopplat av och tagit det lugnt under veckan så det känns konstigt att sätta igång med praktiken igen och dessutom har det blivit iskallt ute, bzzuhuuu...

Idag har jag haft praktik med barnen ute i skogarna. Ja eller rättare sagt de som går i ettan/tvåan på älvsered, okome och fagered -skolan. Underbara ungar! Det är inte sällan man får sig ett gott skratt i deras sällskap. =)
När jag kom hem var jag så slut att jag somnade och sov i flera timmar. Energipåfyllning tack!

Har trots allt varit ganska produktiv idag. Fick röjt undan på mitt rum, fyllt min tvättkorg, lagt var sak på sin plats, hängt in enmassa kläder i garderoben m.m. Blir så mycket lugnare och nöjdare när jag får sånna ryck. Är i behov av ordning och reda. Har betalt en räkning, skickat iväg några viktiga mail och fixat lite smått och gott. Åt krabba till kvällsmat hemma hos mor och far vilket var mycket gott.
Nu sitter jag hemma hos F och segar medan han tittar på Liverpool matchen, självklart. Så då får man ju roa sig själv så gott det går.

Igår var jag, mamma och pappa i halmstad och hade en liten shoppingtur. Mycket trevligt. Gjorde några rejäla fynd. Är ett måste när man är fynddrottningen No.1. Jomen så är det faktiskt. Är världsbäst på att hitta bra grejer till bra pris. Köpte en superfin klänning för 120 kr som jag är helnöjd med. Kanske ska lämna in den och få den en aning uppsydd, men har inte bestämt mig än. Kanske skulle kunna lägga upp en bild på den här...

Nej nu ska jag borsta gaddarna och börja tänka på refrängen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback