Nya Alshammar på ingång...

Jag har hittat en ny favvohobby = simning!
Jag vet, det låter väldigt tråkigt, långtråkigt men det är verkligen skitkul!
Jag har aldrig förut i mitt liv gillat vatten, har rent av vart rädd för vatten. Har alltid hatat att simma. Inget större "fan" av att bada, men nu jäklar händer det grejer. From. nu så ska jag simma minst en gång i veckan, 1000 meter/gång. Det låter sjukt långt, men det är faktiskt inte så farligt. Idag tog det 38 minuter. Var så skönt att simma idag för det var bara jag och två medelålders gubbar i motionssimningsbassängen så det var inte direkt trångt. Ja, detta har blivit en morot till min blödande tand. Motivation är inte alltid så lätt att få, men nu har det nog ta mig tusan lossnat. Iallfall vad det gäller motion.

Igår var min lärare Nina på besök här i falkenberg för att se hur det går för mig med praktiken. Jag ledde två pass på slöingeskolan som hon fick vara med och se på, vilket var kanonbra! Hon är grymme bra på handledning och kluriga frågor. Dessutom fick jag så mycket respons och possitiv kritik. Smilebanden sprack nästan när dem mötte örsnibbarna...;p
Har bara en veckas praktik kvar...13 veckor har gått i formel1fart..läskigt, och snart är det jul...
Jag gillar de där stora yviga mjuka prynadstomtarna, jag tycker om att köpa och ge bort julklappar, och visst är det också kul att få en och annan, men annars är julen ganska...jag vet inte vad jag ska säga, men det känns inte längre lika speciellt. Det är väl som med födelsedagar...

Ska lägga mig snart och sova. Vill bara lägga mig när jag är så trött att jag är säker på att somna. Hatar att ligga och vända och vrida på mig och tänka enmassa...
Imorgon väntar spädbarnsrytmik och mys med Sara, min Sara, för övrigt världens finaste vän!

Kram!


Tittut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback