Onsdag 19 nov-08

Tiden går så fort. Jag hinner inte med någonting känns det som.
B-uppsatsen ligger på hyllan och jag vet att jag måste damma av den innan tisdag. Måste försöka sätta igång på riktigt. Måste skärpa mig. Men det är så mycket annars nu som måste få ta tid. Den senaste tiden har jag mestadels tillbringat med Fredrik. Hans pappa Lasse gick bort i söndags i cancer. När sånt händer känns en b-uppsats väldigt oviktig. Så den får nog ligga och damma ett tag. I värsta fall får jag köra ett snabbrace med den sista månaden uppe i gävle. Det går ju faktiskt det med.

Praktiken rullar på. Denna vecka leder jag ett fantasipass som jag snickrat ihop. Otroligt spännande att se hur olika samma övningar kan bli med olika grupper. Barnen är fantastiska och det känns äntligen som att jag börjar få den personliga kontakten. Jag jäklas rätt mycket med de små skitungarna;p Men dem ger igen ska ni veta...
Dessvärre är det lössinvation i skolorna nu och det kliar överallt på mig för att jag går och tänker på det. Vill inte drabbas av småkryp i håret, fy tusan!

Jag har ju inte skrivit på länge så jag får väl ta och uppdatera lite. I helgen var jag på kalas hos Sara. Det var släktkalas med god mat, mycket vin och trevligt sällskap. I lördags var jag och F hos Eva och Jonas på inflyttningfest. Innan den bjöd vi hit Sara och Lasse. Vi käkade lite ihop och såg dansbandskampen där vi gjorde allt för att hejja fram Nizeguys. Men det hjälpte tyvärr inte. Hade för övrigt en mycket trevlig helg!

I måndags var jag på flamenco workshop i halmstad. GALET kul må jag säga. Är så danssugen nu att det riktigt kliar i mig, eller är det kanske lössen, hehe. Nej men faktiskt, vill verkligen börja dansa igen...

Nu ska jag krypa ner i soffan jämte min favorit och se lite fotboll!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback