Back in BigBay!

Nu är jag hemma i Storvik igen. Ja det känns verkligen hemma här.

Igår begav jag mig iväg kl.05.00 från falkenberg.
Kl. 06.00 hämtade jag upp Frida och Anna på centralen i gbg efter några hemska komplikationer. Ja, det var så att jag råkade hamna på fel sida mitt inne i gbg centrum och därmed körde mot fel färdriktning. HERRE var chockad jag blev. En spårvagnschaufför började hytta med näven och jag svarade med att ta upp händerna och rycka på axlarna. Sen fick jag snabbt gjort en sväng och kom tillslut rätt. ATT jag blev rädd. Väl framme på centralen darradejag som ett apslöv.

Resan gick vidare och vi körde länge länge innan första stoppet på en bensinmack. Där jobbade en kvinna som såg ut att vara utklippt från en skräckfilm. Hon såg ut att äta barn sa Frida och var mer eller mindre livrädd. Usch stackars henne som såg ut som Hannibal Lekter.
Sen körde Frida resten av resan och vi kom fram 12.00 och var ganska slitna.

Skolan började 13.30 och det var galet roligt att träffa alla igen! =)
Eller ja, de flesta iallafall;p tsss

Gårdagskvällen ägnades på Valentinos med pizza och babbel.
Jag gick och la mig vid tio och somnade innan jag la huvudet på kudden.
Har sovit som en stock hela natten och ätit min efterlängtade frukost här igen.

Nu börjar vi om fem minuter. Har praktikredovisningar!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback