Datorrensning!

Jag siiter och fixar med min uppsats, det blev en sån dag idag. Det är grått, mulet och mörkt ute, så jag är inget vidare sugen på att ta mig ut i detta väder. Blir kanske en långpromenad senare med Jason Mraz vid min sida, ja eller i mina öron. Jag har lagt in hans sensate album i min sony walkman mobil som är en typisk musikmobil. Såfort jag cyklar eller går så har jag alltid plupparna i öronen. Allt blir så mycket enklare och roligare då. =)

I vilket fall som helst filar jag på min uppsats. Har fått hjälp av supersötasilversara och jag har tagit till mig av hennes redigering och gjort den som jag tror den ska vara. Har bjudit hit henne ikväll på vin och trevligt sällskap, får se hur det blir!

Har gjort en rensning bland alla mina dokument och PM hit och dit. Har gjort sju olika PM än så länge så jag har döpt om dem och lagt dem i rätt ordning, det känns skönt. Sen har jag skickat iväg ett mail till Sandra på friends som jag ska få göra en intervju med. Sket i att vänta på svar från handledaren. Så får det bli!

Har ätit lite marabou choklad, schweizernöt och samtidigt snackat med lite folk på msn. Ska läsa BO:s rapport och förslag mot mobbning och hoppas på att det ger mig lite mer kött på benen. 

Time...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback