el viva españa!

Det är sant, det är sant, jag ska till spanien!!!
På fredag, om exakt 3 dgr (till och med kortare) åker jag och mami till gran canaria där vi ska sola, bada och ha det riktigt gott! Ser fram emot den flamberade fläskfilén och jordgubbarna, såklart! ;)

Vi fick tillslut bokat denna resa. Har haft koll på den i en månad, men har väntat och väntat in i det sista för att pressa priserna så mycket vi kan. Det slutade ganska turbulent med att det istället blev fullbokat på planet och därmed inga platser kvar för att åka på fredag. PANIK! Men efter lite klurande och fixande och även ett å annat vrål så gick det tillslut att genomföra internetbokningen. Antagligen blev en annan stackare utan sin resa p.g.a. att denna inte "hunnit" betala. Sorry sorry, MUAHHHAAAHAHA... så vi knep de två sista platserna på flyget så nu är det fenito totale på resor med ving fredag till gran canaria. Känns så jäkla gott!

Hur detta kom sig kan man ju undra, men det är så att mamma är sjukskriven och jag har lovvecka nästa vecka så då kände jag att det var dags att passa på. Och som den bästa dotter man är så bjöd jag med mamma på en resa, som tack för att hon finns och för kompensation för alla dessa månader jag bott hemma utan att behöva betala ett öre. Vad mer kan man göra?
Pappa lämnar jag hemma denna gång, men ska se till att bjuda med honom också vid ett senare tillfälle. Vill ha gjort en resa vardera med mina föräldrar innan det är för sent. Man vet ju aldrig vad som händer. Och så känns det som en fin gest.
Vi ska i vilket fall ha det apskönt och bara njuta!!!

Skriver mer om allt annat en annan dag.
Nu ska jag och F hem till honom innan det är dags för en ny dag och nya tag!

Hasta luego!


Soon I will be there...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback