En vecka kvar...

Så var torsdagen avverkad och min praktik slut för denna vecka. Nästa vecka är min sista vecka på gymnasieskolan och det känns skittrisst! Trivs verkligen supbert där! =)

Idag åkte jag hem efter dagens arbete, stekte några pannkakor och begav mig iväg till min kusin med mamma och mormor. Min kusin har nämligen fått en liten bebbe, Ted. Teo, 2 år var hemma och glad som en solstråle över vårt besök. Så jag var sysselsatt hela tiden! =) Ett riktigt litet charmtroll må jag säga. Ted var söt som socker och liten som en tumnagel (nästan). Efter det passade vi på att ta en sightsseeingtur med mormor som inte är ute så ofta längre. Var runt och kollade hur några känningar bodde m.m. Sen åkte jag hem och har inte gjort mycket vettigt sedan dess.

Ska snart dra iväg till F:s lägenhet och pilla lite med uppsatsen. Är ruskigt trött idag. Sov ganska dåligt inatt p.g.a. det dåliga vädret som åstadkom en alltför hög decibell för att kunna sova gott. Men jag ska försöka att inte ta en tupplur nu under dagen för då har jag svårt för att somna ikväll. Imorgon ska jag ta sovmorgon och sova tills jag vaknar, lovade jag mig själv i morse när jag gick upp efter många om och men. Jag är ingen morgonmänniska...

Nej, dags att ta sig i kragen och komma iväg så jag får når gjort!
Ciao!


Hehe, charmtroll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback