Hejdå, adjöss, godbye...

Sista dagen med treorna. Buhuu vad trisst det känns.
Överraskade dem med hejdå fika, kladdkaka, chokladkex och cider (alkoholfri såklart).
Känns trisst att aldrig mer få ha dem, aldrig få exprimentera och testa nya grejer med dem. Har vart kanonkul att få jobba så mycket med denna grupp. Har träffat dem 28 timmar under min tid som praktikant. Det är många timmar, det är mycket man har varit med om tillsammans. Jag lovade att komma förbi och gästspela nån dag framöver. Dem ville att jag ska ha hand om slutproduktionen "-vi kan betala dig..." "-jojo," sa jag "-prata ni med rektorn!". Dem tyckte att jag skulle skolka sista terminen av min utildning och jobba med dem istället. Goingar! =)

Tog en sväng med cykeln efter praktiken. Skönt att vara ute och cykla. Idag är här 14 grader och sol, skönt! Så jag ska passa på att ta en promenad nu hade jag tänkt. Går nog hem till mormor och hälsar på. Måste ta tag i träningen och röra på mig mera. Har lagt det på hyllan nu i höst och därmed blivit otroligt infektionsmottaglig, vilket jag måste bli av med. Och så blir jag mycket piggare när jag tränar. Hade eg. viljat ta en joggingrunda, men glömde träningsskorna hemma.

Imorgon är min sista dag på praktiken på gymnasiet. Kulturhistoria med alla estettvåor.
Sen är det fenito totale!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback