Helg?

Vart tog helgen vägen? Den började bra med en lugn fredag.

Lördag
Uppstigning 06.30. Åkte iväg till jobbet 07.10.
08.00 började min arbetsdag på Gekås.
Dagen gick fort, var hektisk och det var SJUKT mycket folk där. Hade en försäljning på 18,2 miljoner under dagen.
17.00 var det stängningdags. Jag hade telefonen vilket innebär att jag inte får gå förrän sista kunden lämnat varuhuset.
18.35 stämplade jag ut, 1.35 h efter stängning. Det är galet!
Åkte hem till F. Vi åkte till Vinberg till hans familj och åt god middag. Åkte hem, sov.

Söndag
Gick upp 06.30
08.00 började min arbetsdag på Gekås.
Det var mer lagom med folk idag, men vi hade ständigt att göra.
Jag hade telefonen, igen. Slutade 17.30. Kom hem, duschade, åt, planerade morgondagens lektioner.
Snart ska jag krypa ner i sängen. Är kanontrött.

Ibland kan en helg gå så fort och inte alls kännas som helg. Tragiskt. Men jag blev klart några tusenlappar rikare. Det är ju inte så dumt...
Har jobbat med Malin och Valon denna helgen och det gör mycket. Dem är ju trots allt två av mina finaste vänner!

ALL KÄRLEK!
49497-343

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Heyhey!hoppas allt är bra med dig=)mm tyckte det var på tiden att en tävling kom upp på min blogg. Lovar det kommer att vara fler tävlingar nu under hösten=)Kramar

2008-10-06 @ 21:44:36
URL: http://charlottaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback