Helgsol!

Jag vaknade strax innan halv elva och kände mig helt utsövd.
När jag låg i sängen och mornade mig ringde mamma och frågade om jag var sugen på fiskgratäng till lunch! Jag är lite av en fiskgratänggalning och tycker om mat som kommer från havet. Ja, alltså fick och skaldjur! Så det blir lunch hemma på slätten.

Nu borde jag sitta och vara i full gång med min uppsats, men jag var duktik igår kväll och gjorde vad jag kunde med den. Skickade iväg ett mail till min handledare om frågor och problematik, och så fick hon ett nytt, omskrivet PM som jag tor är lite mer som det ska va "på riktigt".

Egentligen är jag inte alls sugen på att göra så mycket alls idag utan hade hellre lagt tid på att njuta av vädret och köpa nåt kul, vad det nu skulle kunna vara. Ska försöka spara en del pengar nu denna månad är tanken, för jag och mamma ska förhoppningsvis komma iväg på en restresa under höstlovet. Vi behöver nog det båda två och dessutom vill jag åka iväg med bara mamma och ha det gott. Pappa ska jag försöka dra med mig till Thailand någon gång i framtiden, men vi får se om han nappar.

Nej nu ska jag borsta tänderna och fixa iordning mig.
Tschüss!



Mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback