Hola!

Si'senora!
Hoppas allt ar bra med er hemma i regniga sverige!
Har ar det underbart!
Idag har vi haft var sista(!) dag pa stranden. UNDERBART! Dessvarre vart det lite molnigt till och fran, men det duger;)
Ikvall ska vi har barbequee pa hotellet med liveband och grillat...ska bli fint!
Sen blir det packning och bartomning haha. Njaa...

Har haft en kanonvecka med bravader, manga varma bad och god mat!
At pa fernandos tre ggr, dar har dem flamberade specialratter vilket ar en favorit. Varje gang har det aven blivit flamberade jordgubbar till efterratt vilket ar fantastiskt gott!=)
Shoppingen har varit ganska lagmald men har hunnit med att kopa tva par vinterskor. Ett par ugh skor och ett par skinnboots. Kopte tva klockor och lite smatt oxch gott. Tva parfymer med.

Nu ska jag kila och duscha av mig det sista saltvattnet for detta ar.
Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: Teresa

Hej Frida!

Jag är inne och kikar på din rosa blogg. Pink is the colour! Verkar som du haft det trevligt utomlands. Nu har jag fixat min designerblogg, som du måste kolla in..den e åxå lite rosa.

Kram Teresa

2008-11-03 @ 19:07:49
URL: http://teresagato.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback