Mer thai åt folket!

Är proppmätt. Har precis tryckt i mig en vårrulle, kycklingspett med jordnötssås och  massor med ris. Vi har världens bästa thaimat här i Falkenberg på Royal Thai! TIPS för er som kanske har vägarna förbi!

Idag gjorde jag min allra sista praktikdag på gymnasieskolan. Det tog mig nästan två timmar att bara lämna kontoret, säga hejdå och gå därifrån. Jag kunde inte, jag ville inte. Jag och Helena satt länge och pratade om allt vi gjort och alla grupper vi haft och om hur det kommer gå för dem. Hon har lovat att hålla mig uppdaterad, tack och lov. Jag vill inte lämna dem nu! Fick en stor pärm av Helena som hon hade gjort som kommer vara min "dramabibel". Den är full med flera hundra bra övningar man kan använda i sitt arbete. Och så hade hon köpt en liten burowski nalle med en sjal där det stod TED på. Det hade hon sytt dit själv och det stod för TeaterDrama. Hon är för söt Helena, världens bästa handledare!

Efter skoldagens slut åt jag, tog en powernap, köpte lite nya blommor hem till F och gick en promenad med mamma.
Sen har jag inte gjort så mycket mer.
Crick Crack That was that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback