Never ever more...

Hejsan!
Snart måste jag gå och lägga mig, för jag ska upp senast 04.30 imorgon. Ska vara i göteborg imorgon kl.06.00 och hämta upp sötFrida och snällAnna ;) Sen går min lilla gröna golf allt vad det tål upp till Storviks skogar! Ska bli fint att få träffa alla igen. Har verkligen saknat vissa...åhh min Sofia, längtar efter dig helt galet mycket! Känns trisst att inte vara uppe där ikväll för jag vet att bla.a. Sofia redan kommit upp. Men så är det, och så slipper man förstöra en halv helg, och så slipper man betala för en extra natt. Jag längtar till frukosten, MIN GRÖT, äntligen! Jag ska svulla i mig av gröt. Blir alltid lite konstig i magen där uppe men det har väl med all frukost jag vräker i mig. BÄSTA måltiden ever!

Gårdagskvällen spenderades ihop med Valon på en fest där jag kände nästan ingen. Men det var kanonkul och min flaska rödvin gick åt för fort. Nåt som jag ångrar enormt idag.
Annars har jag mest packat och fixat idag. Ska vara i Storvik (gävle) tills på fredag så det blir bara en liten väska.
Jag var ute och gick en långpromenad i eftermiddags. Gick ner till stranden och gick längs med vattnet. Det var otroligt vackert och solen speglade sig i vattnet. Var tvungen att fota lite med min mobil, ska bjuda på några bilder här. Efter att ha gått i över en timma gick jag hem och pustade ut. Sen åkte jag till världensfinastemormor och hälsade på henne. Hälsar  alltid på innan jag ska åka iväg, för jag vet hur nervös hon blir över att jag inte är hemma. Min mormor betyder otroligt mycket för mig. Hon är bland det finaste jag vet!

Ikväll har jag spelat bingolotto med mamma och ätit god mat.
Nu ska jag snart krypa till kojs!
Natti!

                        
                    
                                                            Skrea Strand 081012
                                                               foto: Frida Möller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback