Redovisning, körsång och vidareutbildning!

Idag har det varit en intensiv dag. Jag är helt slut, som vanligt efter skoldgarna på detta ställe.
Idag har jag haft min redovisning om hur min praktik har varit. Jag blev skitnervös och började darra på rösten. Jag fattar inte varför, för nu har man ju lett hur mycket som helst och det har inte varit det minsta nervöst. Men det är klart, man vet ju hur klassen är och hur folk tänker. Man är ju lite rädd för att få kritiska blickar, även om klassen är grymt bejakande!

Direkt efter skolan sprang jag iväg på körsång som några dramapedagogettor ledde. Och nu står jag här vid datorn. Ska snart hem och hämta min halva pizza som blev över från gårdagen. Vi får alltid varsin kartong med resterande pizza med oss hem om vi inte orkat äta upp den. Klassen och Valentinos är lite som ETT. Vi är såå tighta, haha.
Jag anmälde mig precis till en kurs i vår på högskolan i Gävle. Den heter Dynamiskt framförande och ligger på kvällar och två helger. Ska bli skitkul att få jobba lite med sig själv i en annan grupp. Den är bara på 7,5 hp så det är ju lagom!

Nu ska jag äta och sen ska jag ta det väldigt lugnt. Blir nog sängen tidigt idag med!
Förresten är här mycket kallare och mörkare än hemma på västkusten.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback