Usch vad tiden går fort...

Fy fy fy, bara en vecka kvar av praktiken på gymnasieskolan. Känns skittrisst att inte vara kvar där sen. Har kommit in i det nu och har lärt känna eleverna på ett annat plan. Har även börjat jobba med produktioner m.m. och sånt vill man ju alltid följa upp. Buhuu, trisst känns det!

Dagen har varit bra! Först en ivp-lektion, sen tvåorna i röst rörelse och efter det en lektion med treorna i improvisation. Jag hade den sista lektionen på egen hand och det gick kanonbra! Riktigt roligt att ha treorna, skön grupp! =)

Efter skolan tog jag en snabbrunda i galerian och fick köpt mig ett par stora snowboots/moonboots. Helvita. Tyckte dem var riktigt coola och dessutom grymme varma. Bra att ha uppe i gävle där det är en smula kallare än här nere på västkusten. Gjorde sönder mina snowboots jag hade där uppe förra året. Slet ut dem totalt!
Sen var jag och mamma i stan och köpte lite grejer till kusinbarnen och nyförvärvet i släkten.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Är äckligt uttråkad, men känner inte för de förslag som erbjuds!

Trisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback