Vad göra?

Det är helg, jag är ledig och därmed ganska uttråkad. Jag vill att det ska hända saker hela tiden när jag är ledig men när jag jobbar vill jag vara ledig för det är så skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Visst är det konstigt?

Igår hade jag uppsatsskrivardag men vad hände? Jo jag åkte hem till Sara. Jag kommer ingen vart med min j***a uppsats. Ja har skickat iväg ett mail till min handledare med enmassa frågor som jag vill ha svar på INNAN jag fortsätter med mitt arbete, men att det ska ta sån tid att få ett svar. Skickade mailet förra veckan. Riktigt dåligt!
Så mina tankar går just nu till att kanske skita i att få ett svar från min handledare och istället köra mitt eget race. Det känns som att tiden bara och går och jag inte kommer någon vart om jag inte tar tag i det nu. Tiden går...

Igårkväll var jag och F hemma hos mamma och pappa och åt gott! Mycket trevligt.
Ikväll har jag inga färdiga planer men jag är nog lite sugen på att gå ut. Men jag vet ingen annan som har samma planer. Så jag får helt enkelt se hur det blir. Det får tiden utvisa!

Nu ska jag iallafall läsa lite mobbningliteratur så jag har lite referenser till min uppsats.
Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback