Aaaaaatjo!

Hujeda mig var jag har gått och blivit fökyld! Är bombtätt i min näsa och nyser konstant. Kände mig lite fökyld igår men idag har det verkligen brytit ut på riktigt! Det är väldigt många som är sjuka/förkylda just nu. Speciellt alla elever som jag dagligen träffar i skolan. Så jag får väl helt enkelt skylla på dem. ;)

Idag har jag sovit ganska länge, vart i stan med mamma och ätit naccoplate från torggrillen. Det värsta var att den inte smakade så mkt p.g.a förkyldningen, men ändå...
HIttade en superfin stickad klänning i stan som jag kommer att införskaffa mig inom kort. Riktigt nice!

Ikväll pratade jag och F om att åka nånstans och se den nya Arn filmen. Just nu känner jag mig helt slut och yr i kolan, men det kanske lugnar sig om jag får vila under dagen. Får se...
Vill gärna se den!

Ha det gott, igelkott!


Den ser inte så rolig ut såhär på bild, men den var jättesöt på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback