Börjar det bli på riktigt nu?

Jag har vart aptrött hela kvällen. Har legat och halvsovit i soffan medan F har kollat på all sport som han kommit över. Jag satt och gjorde pärlplattor innan, kanske var det den koncentrationsstunden som gjorde mig alldeles mör, vem vet. Eller så beror det på att det hännt nåt knepigt inatt.
Jag vaknade av att jag låg på F sida av sängen. Vi la oss igår som vanligt på våra "vanliga sidor" men jag vaknde på fel sida. Hur kan detta ha gått till utan att någon av oss har vaknat? F har klurat på enmassa teorier under dagen. Antingen tror han att han har gått i sömnen, eller så har jag rullat runt och förbi honom på nåt knepigt sätt. Verkar fruktansvärt invecklat. Hujeda mig om det händer inatt igen, då blir jag orolig.

Iallafall har jag vart trött ikväll, men var tvungen att vakna till lagom till Idol. Är glad över att Viktoria åkte ut igår. Hon är den som jag tycker minst om bland tjejerna. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om kvällens tävlande, men det var inte så många "halleluja moments". Hoppas på förbättring. Annars kunde jag gjort det bättre själv...;p

Har suttit och planerat morgondagens lektion som jag ska ha med treorna i idolpauserna. Gick jättebra och snabbt! Jag har verkligen kommit in i planeringstakterna känns det som. Inte alls svårt att lägga upp pass längre. Bara man tänker igenom vad gruppen behöver så är det lätt som en plätt.
Det känns som att det börjar bli på riktigt nu.
Och det känns också som att jag är riktigt kär, så kär att jag nästan spricker. Och så är jag lite galen med, men det hör väl till! =)

myspace glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback