Ett gott skratt förlänger livet

Har suttit framför datorn nu en bra stund och skrattat hejdlöst. Dels för att jag har pratat med Joel och Valon över msn vilket alltid gör att man får sig ett gott skratt. De grabbarna är de roligaste människorna jag känner och de är dessutom mina arbetskamrater vilket inte gör det sämre. Man ska ju ha roligt på jobbet har jag hört...

Iallafall skickade Joel över en youtubefil till mig innehållande ett litet barn (tror det är en flicka) som håller i en stor plastgitarr och går loss på System of a Downs låt Chop Suey. Denna lilla krabat är otroligt charmig och dessutom helgrym på det hon(?) gör. Herre vilket harcore barn. En såndär ska jag också ha när jag blir stor, haha. Kika in på
http://www.youtube.com/watch?v=nojrb4sBH20 för att kolla in den lilla tuffingen.

Annars har dagen vart under kontroll. Hade först IVP-tjejgruppen där vi mestadels sysslade med röstövningar. Sen hade vi ett röst och rörelsepass med tvåorna. Sista passet för dagen hade vi teatertreorna i skapande verksamhet och dem fick då genomlida tiden med att se den slutproduktionen jag var med i;p Nej men dem behövde lite idéer inför deras egen slutprod. och då passade det ju ganska bra att se filmen och samtidigt kunna fråga mig om hur vi gjorde/tänkte/genomförde vårt arbete.

Efter arbetsdagen kom jag hem och fick ett tråkigt besked om lilla mormor som inte mår så bra. Dessvärre hinner jag inte följa med till Halmstad sjukhus idag för att hälsa på henne, för ikväll ska jag på teaterföreställning med alla elever.
To be continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback