Femtiofemårskalas!

Vad ska det bli av denna dag? Än så länge har jag inte gjort många knop.
Gick upp kl. 10 och åt lite frukost. Sen har jag smörjt in mig med brun utan sol och suttit i sängen och läst "Den vita Massajen". Börjar bli lite irriterad över denna bok som bara hanldar om resor hit och dit på samma farliga väg med enmassa stenar, farliga djur och bilproblem. Kanske helt enkelt ska lägga ner den där boken och satsa på att läsa den nya Denice Rudberg boken istället. Har faktiskt börjar tvuvläsa på den och det känns som att den håller samma klass som hennes andra böcker. Jag har allihop!

Karro kommer tyvärr inte hit i helgen. Hon hade åkt på nån halssjukdom och kände sig inte alls kry. Tråkigt! Så vi får ta det en annan helg bestämde vi! Måste passa på nu när hon bor så pass nära.

Ikväll ska pappa firas som imorgon fyller 55 år. Det kommer hit lite släkt som ska äta gott vilket alltid är trevligt. Jag hade ju hoppats på en utekväll sen efter kalaset men nu blir det ju inte så i och med att Karro inte dyker upp. Får spara mig till nästa helg då vi "ungdomar" på belysningen ska ha vår humorkväll inkl. utgång. Ska bli mycket roligt! =)

Nej nu får jag rycka tag i mig, slänga av mig pyjamasbyxorna och vakna till liv. Det går ju inte att slöa bort en lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback