Frukostregn

God Morgon alla glada, eller god förmiddag kanske egentligen är att föredra halv elva på förmiddagen.
Idag har jag sovit lääänge. Gick inte upp förrän kvart i tio. Hade tänkt hälsa på kusin + kusinbarn idag men dem verkar inte vara hemma. Får försöka ringa senare igen.

Det spöregnar ute. Och så blåser det nästan storm med. Ett riktigt "sitta inne i soffan och mysa" -väder. Men det blir nog inte så mycket med det för nu ska jag sätta igång och finslipa på mitt PM som ska skickas iväg idag. Får nog bli ett och annat telefonsamtal till fina Sara för att se om jag överhuvudtaget har rätt hum om hur det ska se ut. Jag har redan skrivit det, det är nästan färdigt, men det känns fortfarande som att jag inte vet hur det ska se ut. Nina (handledaren) får väl isåfall säga ifrån om det blir för fel.

Idag, om en timma beger sig Fredrik iväg till Sundsvall. Han ska dit och jaga älg säger han. Har lite svårt att infinna mig i hans intresse, hehe. Skjuta älg i en vecka, hur kul kan det vara? Fast det är klart gemenskap och annat som också lockar antar jag;) Så snart blir man av med honom i en och en halv vecka. Känns trisst men samtidigt kul att han får komma iväg och göra det han tycker är roligt. Förhoppningsvis kommer Karro (min vän från sthlm) hit och hälsar på mig i helgen. Hon har flyttat till Skövde nu och pluggar Sociologi. Hade vart jätteroligt om hon hälsade på tycker jag=)

Min frukost bestående av pannakakor och jordgubbar har precis blivit uppäten så nu är det dags att lägga all energi på PM:et.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback