Hungrig som en bjärn!

Uhhh, det drar lite i magen. Farligt att vara hungrig när man känner matdoft nerifrån köket. Rostas med rösti och gratinerade rödbetor med getost. Min favoritmat! Gissa om jag är lycklig?!?=)

Jag trodde inte alls att det skulle bli nåt av denna dag men det har faktiskt hännt en hel del. Pysslade med mitt uppsatsarbete fram till ett, sen tog jag en promenad in till stan, köpte mig en räkbaguette på falkmanska, köpte en blomma till mormor och gick hem till henne med den. Passade även på att äta min baguette hemma hos mormor. Det är nämligen så att mormor har vart på sjukhuset i ett par dagar nu p.g.a. vatten i lungorna. Så hon har blivit tömd på det och är hemma igen.
Sen tog jag och mamma en runda i stan och kikade in höstnyheter. Fick köpt mig en otroligt fräsch scarf på Lindex som jag direkt fastnade för, "kärlek vid första ögonkastet". Så den fick följa med hem. Annars var det inte så mycket annat. Ska spara pengar och köpa lite höstnyheter i Lund när jag och Fredrik ska dit om några helger. Vi ska dit och lyssna på Jason Mraz. Ska bli otroligt najs. Har bokat hotell med, seriöst!
Nu är det snart dags för mat, sen blir det hemmakväll med godis och cola, mmm, är det helg så är det!


Min Scarf 149:-, Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback