New Design

ÄNTLIGEN har jag börjat förstå mig på det här med bloggdesign.
Jag har väldigt dåligt tålamod, speciellt när det gäller sånthär.
Jag vill kunna allt på direkten och sjävlklart ska det vara superenkelt! Men det är ju inte alltid det och det i ett sånt skede jag har hamnat nu.

Jag fick  tagit den enklaste bloggramen och sen fick jag bytt färg på text+bakgrund bara genom att skriva lite färgkoder men jag vet inte alls hur det gick till eller hur jag tillslut fick ihop det. Men det känns jäkligt mycket bättre än vad det gjorde innan och lite mera Frida.

En blogg är viktig att den är personlig och än så länge känns min ganka opersonlig, men det löser väl sig med den saken. Jag vet faktiskt inte om jag kommer bli en riktig bloggerska. Man ska ju ha tid och tålamod, två saker som inte riktigt kommer överens med mig.

Men nu har det iallafall blivit lite finare färger här vilket är kul!
Jag tänker på prinsesstårta när jag ser min blogg nu. Den där limegröna färgen som det oftast är på marsipanen, och så den knallrosa rosen i mitten,  WOLLA och hjärtligt välkomna till min nya tårtblogg..hoppas den ska smaka och att ni får en bit av kakan. Rosen, den tar jag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback