Pannkaksmonster

Pannkakor är bland det bästa jag vet!
Jag kan bli enormt sugen på pannkakor, ofta, även om jag har ätit det bara ett par dagar tidigare.
Som tur är tycker Fredrik också bra om pannkakor.
Idag gjorde vi en enorm pannkakssmet för Markus kom hit och skulle snacka planering inför jaktveckan i Sundsvall som dem drar iväg på imorgon. Så vi gjorde en pannkakssmet för 6 pers. Vi stekte pannakakor för kung och fosterland och det slutade i ett stort pannkaksberg. Jag fick t.o.m. "lärt" Fredrik hur man steker pannkakor för det kunde inte han, sa han. Men det gick hur bra somhelst, han tog över pannakaksstekningen och vände pannkakorna genom att kasta dem i luften och fånga dem i stekjärnet. Jaha, då var man inte längre bäst på det heller;p

Äntligen fick jag sett Idol! Även om det alltid är en besvikelse att det finns så många människor i vårt avlånga land som inte har någon självinsikt så är det ändå underhållning.

Imorgon ska jag skicka iväg mitt PM till min B-uppsats handledare. PANIK. Jag har skrivit ett PM men egentligen har jag ingen som helst koll på vad det är jag ska skriva. Alltså, jag tror jag har förståt men tänk om det är helt fel. Jag vet ju faktiskt inte hur jag ska få till det med den där uppsatsen. "Allt man inte kan är svårt..."

Sleep Well Cykelställ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback