Rastlös!

Fy vad jag inte alls tar vara på den här dagen!
Får panik över att lördagen bara rinner iväg, och jag inte har fått gjort nåt klokt av dagen. Jag har verkligen inte gjort någonting! Så fruktansvärt tråkigt och så rastlös jag börjar bli nu. Får kanske bara ge mig iväg på en promenad eller nåt så det blir människa av mig.
Jag skulle kanske ändå ge mig iväg på friskis passet kl.16.00, men det dumma är att gästerna kommer hit kl. 18.00 och då ska man va på topp vilket jag inte kommer vara efter ett hårt träningspass. Ska vara med på step imorgon har jag bestämt mig för. Ska bli kul! =)
Näääee, vad ska det bli av mig? Hua, vad trisst det är att bara vara hemma och vara.
Usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback