Så var helgen över

Usch vad fort det har gått. En hel helg har just precis nu försvunnit i en SWOSCH. Jag hade tänkt göra enmassa bra grejer i helgen men ska jag vara ärlig har jag inte fått gjort många knop. Har varit så trött och seg hela helgen.

Igår firades pappa med kalas på kvällen. Jag drog iväg senare på fest i Skrea där det var en jäkla massa kul folk. Flera av dem som var där kom från Gotland vilket var en höjdpunkt! Dem pratar ju så underbart underhållande! =)
Efter en galen förfest i en lada avslutades kvällen inne på Bratt där jag träffade på enmassa glada filurer. En trevlig kväll helt enkelt!

Idag har jag varit otroligt seg däremot och inte gjort mer än att ha sett Idol repriserna, gått en långpromenad och sovit. Ska sätta mig ner och planera morgondagens röst&rörelse lektion med ettorna. Sen blir det sängen. Jag är väldigt sliten, och trött, framförallt!

Var förresten inne på eferfesten.se :s hemsida och såg att jag var med på deras förstasida. GALET! Inte vad man hade räknat med precis.

Nu är det time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback