SeptemberSommar!

Idag har jag haft en bra dag! Det är soligt, varmt och allt har bara flytit på...än så länge!
Var först i skolan mellan 8-12.00. Hade hand om två övningar med klass.1 teater vilket var väldigt roligt! Ska nog ta mer tid att leda i den klassen. Efter skolan åkte jag hem och åt spagetti och köttfärsås. Sen begav jag mig in till stan för att möta upp Malin. Vi gick runt och kikade i affärer, jag hittade en skitsnygg svart kjol på JC. Sen mötte vi upp Valon och gick till Falkmanska. Åt enmassa gott och snackade "minnen" från gekåsfesten. Många goa skratt fick vi oss iallafall. Sen drog vi runt på stan innan alla drog sih hem till sitt igen.

Nu ska jag åka och handla räkor. Jag och Fredrik måste bli av med fyra avocado, så vad passar inte bättre än lite räkor till det?=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback