Slut för denna vecka

Nu var det slut på parktiktimmarna för denna vecka. Jag spendarar otaliga timmar på min praktikplats, på tok för många timmar mot vad jag hade behövt. Men jag trivs bra, riktigt bra! Man har börjat komma in i det mer nu. Jag har inte själv börjat leda så mycket än, bara ett par övningar. Nästa vecka ska jag ha några lektioner helt själv + några övningar och hålla i uppvärmningarna. Ska bli kul! Jag ville lära känna grupperna först innan jag började leda dem. Och så vill man klart se vad det är för grupper och med vad man skulle kunna jobba med dem.

Igår var vi förresten på föreställning jag, och mina elever. Vi såg "kejsaren av Portugalien" som just nu spelas på Smedjan i Falkenberg. Det var en helt fantastisk pjäs som jag verkligen tyckte om. Ja den var verkligen kanonbra!
GÅ OCH SE!

Efter skolan gick jag in till Solteatern och fixade ausultationsplats vilket kändes kanon! Då var det också fixat! Annars vet jag inte vad som händer idag. Ska iväg på ett friskispass senare med step up eller vad det hette. Verkade kul iallafall. =)
Kanske skulle bädda  ner mig i sängen med en bra bok...risken finns att jag somnar. Vågar jag ta den risken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback