Snörvel

Förkyldningen har inte släppt. Jag snyter och snyter, men det tar aldrig slut. Jag funderar skarpt på att skicka in en fråga till hjärnkontoret om vart allt snor kommer ifrån. Bildas det i näsan, eller har det med halsen att göra, eller är det hjärnan man fräser ut?;p Vore kul att veta, för det är otroligt vilka mängder snor jag har gjort mig av med det senaste dygnet.

Min helg har varit väldigt lugn. Vi kom aldrig iväg på bio igår med tanke på att jag var helt slut. Sov hela eftermiddagen men var ändå som ett vrak hela gårdagskvällen. Så jag och F käkade räkor, kollade på tv och lirade enmassa gitarr. Jag försöker lära min kära F att spela gitarr, och han är skitduktig, men blir dessvärre lite stressad över att inte kunna allt direkt. Dåligt tålamod...precis som jag...Men det gick faktiskt kanonbra! Hade skitkul och skrattade galet mycket.

Idag har jag inte vart allt för produktiv. Skulle vilja gå en promenad, men har inte haft tid/ork. Har lite släktingar från Trollhättan på besök nu så vi har fikat lite och snackat. Men jag bara snorar och nyser hela tiden så jag är inget vidare sällskap.

Imorgon är det studiedag vilket innefattar uppsatsskrivande för min del! Ska boka in en intervju också. Blir nog bra. Vet inte hur man ska göra bara...sådär bra! Ja, det ordnar väl sig!

Måste kila...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback