Solskensdag!

Idag har det inte bara varit soligt väder. Utan jag har också haft en mycket bra dag!
Först fick jag sovmorgon för jag har egentligen alldeles för många timmar praktik. Så jag hoppade över första lektionen vilket var väldigt skönt. Var nämligen på mysfika igårkväll hemma hos barndomsvännen Sofie vilket var otroligt mysigt. Vi kollade gamla kort från alla våra galna upptåg som glada ungdommar(!) och så fikade vi och pratade gamla minnen. Efter några timmar kom också Zandra som jag umgicks med förr vilket var superkul. Vi skrattade åt minnen och händelser så vi nästan grät. Ujj, och sent blev det. Kom inte hem förrän halv tolv. Galet. Får bli en sån kväll snart igen lovade vi varandra heligt! =)

Efter skoldagen idag så var jag på Solteatern och kollade till det gamla härliga gänget. Det blev många långa samtal med sköningarna och jag blev även inbjuden på enmanskosert i en timma med en underbar filur vid namn Björn. Han var fantastiskt duktig på att spela piano. Han har abslout gehör vilket är få förunnat. Hade gåshud många ggr ska ni veta.

Nu är det idol och jag vill inte missa för mycket.
Måste kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback