Tillbaka

Nu är jag tillbaka här igen. Har varken haft tid eller ork för att lägga ner tid på att fixa ett blogginlägg.
Med mig är allt bra! Helgen i Lund var wonderfull! Jag och F åkte ner till Lund fredag eftermiddag. Vi kom fram strax efter fyra, checkade in på hotellet, stoppade i oss lite  mat och begav oss iväg till Olympen där Jason Mraz konserten skulle hållas. Vi visste inte var det låg, var vi var, inte ens om det var inomhus/utomhus konsert. Tillslut fick vi kontakt med en snäll pocketshopsnubbe som hjälpte oss med väg/bussar och så kom vi tillslut fram till Olympen, som för övrigt var en gymnastiksal, hehe. Det var ett förband, en tjej med gitarr och piano, och sen var det Jasons tur. Heeeeelt fantastiskt bra! Jag blev såld. Han var en grymt bra publikfriare och han bjöd på sig själv i mängder. Publiken var på topp och alla jublade/sjöng om vartannat. Ja, det var bra drag! Efter konserten var vi lyriska och bestämde oss för att ta oss ner på stan för att ta en öl. Hittade ett mysigt hak med liveband där vi satt och fick lugnat våra nerver.
Lördagen tillbringade vi i Lund stad där vi gjorde lite shopping och njöt av det fina vädret. Hade en kanonhelg helt enkelt!

I söndags jobbade jag vilket gick bra! Alltid kul att träffa jobbarkompisarna igen!
Annars rullar det på som vanligt. Jag är på gymnasiet och jobbar och trivs som fisken i vattnet. Känns skittrisst att sluta där om en och en halv vecka! Men sånt är livet! Jag har iallafall haft en kanonpraktik och är nöjdare än nöjdast!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback