Time for Jason!

Sitter och väntar på att Fredrik ska komma hem från jobbet. Såfort han kommer hem så drar vi iväg till Lund! Ska se Jason Mraz där ikväll och så ska vi bo på hotell en natt för att sedan ha en mysig dag i staden imorgon! =) Ska bli jättekul att få komma iväg och se andra vyer! Känns lyxigt att bo på hotel med, inte varje dag. Ser fram emot frukosten imorgon, den brukar inte vara så dålig på hotel!

Tvättade min bil i nästan 3 timmar igår, både invändigt och utvändigt, så det skiner som aldrig förr. Känns som att åka i en ny bil. Tog två år för mig att få tummen ur och fixa det där på egen hand...dåligt, men nu vet jag hur man gör. Såklart fick pappa hjälpa mig med det.

Var precis i stan och luncha med mamma och pappa,  blev dagens på bratt! Det skulle vara snitzel men den var slut, typiskt nog. Så det fick bli nån fläsknoisette, inte helt fel det heller. Bättre än väntat!

Ciao!


Jason Mraz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback