Whoopa Whoopa!

Egentligen har jag ingen tid till att blogga men ibland känner jag att jag måste skriva av mig och hålla bloggen uppdaterad.
Idag har jag vart i skolan och jobbat. Det har varit en bra dag, men jag är dessvärre trött och yr vilket jag tror beror på min förkyldning. Men den börjar släppa nu och jag börjar få tillbaka min energi. =)

Igår var min lärare Tomas från västerberg, gävle på besök hos mig och ville se hur det går för mig. Jag hade ett pass med teatertreorna som han fick obsevera och sen hade vi ett tvåtimmars samtal om mitt ledarskap, osv. Det var väldigt roligt att höra vad han tyckte och jag blev otroligt smickrad och glad...resten får ni lista ut själva! =)
Han var bara hos mig över dagen sen skjutsade jag honom till tåget igen på eftermiddagen. Trodde att det skulle kännas nervöst att ha en obsevatör där men nej, det var bara roligt! Jag var nog inte alls nervös och eleverna skötte sig exemplariskt!

Annars rullar det på...dagarna tillbringas i skolan och kvällarna hemma hos F i soffan framför tvn. Vi har både kommit in i en "trött tidigt på kvällarna" -period vi´lket innebär att vi går och lägger oss otroligt tidigt, mot vad jag är van vid. Jag känner mig utvilad när jag vaknar, så antagligen är det väl bra antar jag!

Nu ska jag gå hem med min punkterade cykel och fjäska med pappa om att han ska laga den fortast möjligt. Har kommit in i en cykelperiod och vill inte köra. Dels för att det känns otroligt onödigt när man kan cykla och dels för att det är så fint väder!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback