En dag till Prag

Nu är det bara en dag kvar. Imorgon närmare bestämt så befinner jag mig i Prag!
Ska bli riktigt, riktigt trevligt!
Halva klassen har redan gett sig iväg, dem som ska åka tåg. Vi andra flygresenärer åker imorgon. De andra ska stanna en stund i Berlin med, men jag tyckte inte att det  var värt det, så jag valde att flyga. Deras resa tar över ett dygn, fattar inte hur dem orkar. Själv har jag en resa på två timmar! =)

Idag blir det att packa kappsäcken och tvätta lite. Kvällen blir lugn med mys i soffan, gotta och god mat är det tänkt. Måste vara utvilad inför morgondagen! Ska hinna med att växla pengar på arlanda och fixa earplanes, sånna där öronproppar för oss flygåkare med känsliga öron. Hoppas att det går att uthärda!

Vi fick sluta tidigare idag p.g.a. att tågåkarna skulle iväg så jag har passat på att skriva en stipendieansökan. Begär ersättning för psykodramahelgen i sthlm. Man ska ju passa på att söka så länge det går. Förstår om jag inte får pengar, för jag har väl eg. fått min del (australien, 30´000 kr). Men man vet ju aldrig.

Nu ska jag tvätta och kopiera upp kartor till klassen. ReseledarFrida är på gång! hehe

Puss



ps. skrev detta timmar innan det blev publicerat.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback