Energipåfyllningstips

Ibland tar energin slut. Och nu för tiden gör den det allt för ofta. Gärna i anslutning till lektionstid. Jag blir lam, orkar inte lyssna, orkar inte lägga mig i, orkar inte öppna munnen. Seglar iväg, till en annan plats, drömmer mig bort...
Försöker vara intresserad av vad folk säger men istället lägger jag fokus på vad folk använder för uttryck eller om dem har fixat håret, ellerom dem använder rörelser när dem pratar...

Har haft en vikare (gästpedagog) denna vecka och vi har jobbat med projektjobb. Vi gjorde ett projekt om kroppen och samhället. Hade redovisning i eftermiddags och det gick väl inte så bra. Blev irriterad och sur men sprang bort det sen på en 1-timmes löprunda, det var skönt. Fick ny energi av löpningen, så jag och Sofia tog en promenad till storvik. Köpte hårfärg och gotta inför helgen. Ska färga min otroligt oheta utväxt...hoppas det blir bra bara!

Imorgon så är det imorgon vi ska till Prag, ska bli riktigt kul!

Nu ska jag sova!

Pratar med Karro, saknar henne. Traditionsenligt kommer hon till fbg i sommar=)


Finfina Karro och jag på nån fest i sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback