Host, harkel, snörvel, atjo

Väldigt vilken sjuka jag åkt på då.
Det låter som ett helt reningsverk när jag är i farten.
Håller alla mina tummar för att bli av med detta tills på onsdag då tåget går mot falkenberg...änteligen!

Här är kanonvarmt ute. Gick en promenad för en stund sedan och ingen jacka behövdes. Detta är lycka!
Har legat ute i solen en timma med pch haft det gott. Och så har jag läst lite uppsats som jag ska opponera på på tisdag. Går nog ganska bra känns det som! Ska fortsätta med mina opponeringsförberedelser nu och avnjuta lite glass med chokladsås.
Får se om jag orkar med skolan imorgon. Finns inte mkt energi i den stackars kroppen.

Pusshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback