Imorgon flyr jag fältet

Nu är det inte många timmar kvar. Ska snart krypa ner i sängen och sova, är fasligt trött, men tänkte börja med en dagsuppdatering.

Lunchade i matsalen med Frida och Sofia, mina hjärtevänner. Det var god mat idag = kyckling och ris med god sås. Glasa med chokladsås till efterrätt. Maten har blivit bättre här på sistone.
Tvättade under eftermiddagen.
Efter skolan så färgade Sofia min utväxt vilket var otroligt behövligt. Chansade på en hårfärg inne på coop och det blev perfekt! Kunde inte ha blivit bättre. Och Sofia var otroligt noggrann och proffsig. Ser verkligen snyggt ut! =) Jag passade på att färga lite slingor i Sofias hår, så nu är vi riktigt piffiga inför resan hehe.
Var ute och sprang en runda också. Var så fint väder så jag tänkte att jag skulle passa på. Sprang en 50-min runda idag..var lite seg i benen. Sprang i en timme igår så det beror väl på det. Håller igång. Nu blir det väl antagligen en slövecka i Prag, men är det semester så är det! ;)

Ikväll har vi myst här i huset med god mat, talang-09 och gotta.
Är så glad över att jag bor ihop med Sofia och Frida...mina pärlor!

Sleep well!


Cool byggnad i Prag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback