Müssli med youghurt

Det är så jag äter det...müssli med youghurt, inte tvärt om.
Har verkligen hittat det goda med müssli, dessutom blir man mätt av det också!
Det svåra med att äta och vara förkyld (förstoppad i näsborrarna) är att man inte kan andas när man äter. Ibland råkar jag ta för stora tuggor med får ingen luft och blir andfådd...av att äta, visst är det lite sjukt?
Nej jag har inte mycket ork. Gick till tvättstugan innan och blev andfådd, måste varit trappan.

Min natt har inte varit så bra. Kunde i somna igår, för jag låg och svettades och frös om vartannat.
Sen har jag vaknat från och till hela natten. Klockan kvart över sju orkade jag inte ligga kvar och vrida på mig längre så jag gick upp.

Har precis ringt lärarlaget och berättat att jag är sjuk och åker hem. Det var ingen fara att det blev krångel med opponeringen, utan det skulle lösa sig sa Gunilla, skönt. Jag får alltid panik när jag blir sjuk att jag missar så mycket. Men ibland måste man lyssna på sig själv och inte tro att man är någon superhero med onaturliga krafter som ska orka med allt även om man är sjuk. Så nu kan jag pusta ut, skönt!
Förresten så har jag inte varit hemma från skolan en endaste dag förut, så jag kanske inte ska känna nån ångest.

Ska lägga mig i sängen och försöka sova en liten stund. Huvudet snurrar och jag behöver egentligen mer sömn.
Tschüss!


Rådhuset i Prag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback