Tandläkarbesök och slutproduktioner...

Hejsan!
Nu är jag hemma i falkenberg, så därför blir det inte av att jag skriver. Vill hellre göra roliga saker än att sitta framför datorn.
Dessa dagar på hemmaplan har varit kanon!
Lördagen bestod av firmafest a´la ekholmen vilket innebar gocartrace i halmstad, ölprovning, tre rätters middag och spa/relax på ästad bondgård. Bastade, badade tunna och tog några dopp i sjön...mmmm, gott. Sen var det lite drinkar på laxen innan vi drog till grand och skakade rumpa. Hade en kanonkvällm tillsammans med kul folk, som jag inte träffar så ofta!

Annars har det rullat på i veckan.
Har simmat 2000 meter med Frida A.
Har ätit grillad älgentrecot (F fixade födelsedagsmiddag igår) MUMMA!!!
Har jobbat med teatertreornas slutproduktion vilket innebär att jag sett den sisådär fem gånger. Dem är otroligt duktiga och starka tjejerna. Är så mäkta stolt över dem. Känns vemodigt att inte få jobba med dem mer...
Har provat ut ett par grymma löparskor som snart blir mina...
Har sett danstreornas slutproduktion, grymma, riktigt bra!
Har bakat kolakakor.
Har njutit av att vara hemma!

Jag fick ett tandsmycke av fredrik i födelsedagspresent och när jag ringde till tandregleringen i morse för att få en tid, så hade dem precis fått ett återbud, så jag fick tid direkt idag. Gjorde först en vanlig undersökning och sen satte dem dit min gnistrande diamant. Känns ovant men fint! =)

Nu är det hockey/fotboll på tv så jag passar på att surfa lite, hehe.
F är aningen mer intresserad av sport än vad jag är, och jag är ändå lite av en sportfåne.

Nej, nu ska jag kila till soffan och göra F sällskap.
Lycka att bara få vara med varandra igen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback