Update

Var längesedan jag skrev, jag vet, förlåt, men vill verkligen inte lägga enmassa tid framför datorn när jah äntligen har lov.
Är tillbaka i storvik igen. Kom hit igårkväll, åkte tåg, sov mkt, vaknde och mådde illa, trodde ja skulle spy, men det gick över efter en och en halv timma, + en lasagne och mycket vatten. Åksjuk?

Lovet har varit bäst. Ville egentligen inte hit igen, men det är ju så det är. Bara 6 veckor kvar i skolan nu...känns toppen!Jag vet att det inte kommer kännas så när det väl är dags att flytta hem igen, men just nu känns det så.
Hann med enmassa under lovet:
* Tillbringade många timmar med F
* Jobbade på gymnasiet med slutprod. några dagar
* Var på firmafest= körde gocart, badade tunna, ölprovning och badade i sjö
* Åkte motorcykel med Sara+Bosse
* Hade en kanonkväll med Sara, snaps, öl, musikupplevelse och rock band
* Påskpromenad, vann en korv
* Trevlig kväll med bror+svägerska+mage (snart bebis)
* Mycket grillad mat=)
* Simmade 2000 meter (på en och samma gång)
* Träffade vänner, gamla vänner, bästa vänner, nya vänner och släkt
* Firade min och mammas födelsedagar (fick presenter hehe)
* Var ute på krogen två helger i rad i fbg (inte likt mig)
* Köpte löparset (skor, jacka, byxor)
* Bakade kakor
* Var på SPA med F vilket var helt fantastiskt underbart...berättar mer en annan dag

Har hunnit med en hel del faktiskt!
Är aptrött och måste sova nu. Imorgon är det redovisning av min och Sofias australienresa. Sofia har klippt ihop en film som vi ska visa imorgon...skrattade så jag höll på att dö. Ska bli skoj!
Jobbar med projekt nu. Hur man kan sälja projekt som man kan arbeta med. Jag är med i en grupp som ska göra ett projekt om "kroppsideal i samhället".

Om fyra dagar åker klassen till Prag...jiiiiihaaaaa!

Natti!

ps. mamma och pappa! jag kommer hem den 29 april och åker tillbaka den 4 maj, men jag ska inte pka bil, för bilen hade gått sönder. så jag bokade tågbiljetter idag, svindyrt, men vad gör man?!? så ni behöver inte hämta mig i göteborg, så ni vet. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback